-
Бизнес риск услуги
Ние предоставяме необходимите съвети, които да ви помогнат да управлявате риска, да реализирате възможности и да подобрите представянето на бизнеса си.
-
Консултации по сделки
Във времена на бързо нарастваща бизнес интеграция фирмите често търсят решение на предстоящата промяна в структурата им.
-
Недвижими имоти
Нашият консултантски екип за недвижими имоти е мултидисциплинарен, включващ експерти с опит в областта на развитието на проекти в жилищното и търговското строителство, оценката на недвижимите имоти и финансирането им.
-
Регулаторно отчитане
Процесът на одита и отчитането към регулаторните органи е повече от спазване на изискванията за Грант Торнтон. Той също така е инструмент за подобряване на бизнеса, който идентифицира и решава важните проблеми и добавя стойност.
-
Отчитане съгласно МСФО
Регулаторните органи и организациите, отговарящи за промени в счетоводните стандарти, все още призовават за мерки след финансовата криза, свързани с въвеждането на редица нови стандарти, които компаниите трябва да приложат. В същото време растат заплахите от регулаторни наказания за неспазване на изискванията. Тези тенденции в съчетание с все по-голямата сложност на бизнес моделите на компаниите, прави спазването на сроковете за докладване все по-голям проблем в днешно време.
-
Одитни технологии
Ключов елемент в нашата глобална одиторска методология е използването на авангардни технологии. По-специално, ние използваме интегриран набор от софтуерни приложения, известни като пакета Voyager.
-
Одиторска методология
Нашата одиторска методология съсредоточава вниманието и усилията ни в тези области на финансовите ви отчети, които водят до най-голям риск. Методологията включва интегрирани процеси за контрол на качеството, в т.ч. политики и процедури за контрол на качеството на ангажимента.
-
Одиторски услуги
Един от ключовите елементи, които допринасят за високото качество на услугите, които предлагаме, е развитието на иновативни технологии и софтуерни програми. Ние вярваме, че високотехнологичните технологии създават ефективно обслужване на достъпни цени. Нашите одиторски софтуерни приложения (Voyager, TBeam, IDEA и др.) са базирани на иновативни компютърни технологии, които могат да бъдат приспособени към специфичните нужди и характеристики на всяка организация.
-
Счетоводство и финансови отчети
Aутсорсингът на финансовата ви администрация може да бъде един ход, който има големи ползи за Вас. Това ще Ви позволи да се съсредоточите изцяло върху основните си задачи и дейности, като през това време нашите професионалисти ще се грижат компанията Ви да спазва всички законови изисквания по най-изгоден за Вас начин. Можете да бъдете сигурни, че административните Ви процеси продължават, дори в случай на отпуск, болничен или празник.
-
Услуги, свързани със заплати
Услугите, свързани със заплати винаги са били чувствителна и сложна област. Доверете ни се в грижата за един от най-ценните си ресурси – вашият персонал! Готови сме да ви подпомагаме по пътя на предизвикателната среда и редицата изисквания, които съпътстват вашия бизнес. Ние Ви предлагаме достъп до екип от опитни професионалисти с дългогодишен международен опит и богата практика при прилагане на тези изисквания. Нашите експерти са на разположение да Ви предоставят пълно съдействие по въпроси в областта на заплатите.
-
Услуги, свързани със ЗДДФЛ
Нашият подход е да работим усилено, за да изградим силна връзка с Вас. Като Ваши консултанти, ние ще изслушаме, какво искате да постигнете и ще защитим личните Ви финанси по най-ефикасния и изгоден за Вас начин. Нашите професионалисти имат богат опит в консултирането на собственици и управители на различни форми на търговски предприятия, така че ще говорите с хора, които могат да се справят с Вашите предизвикателства и притеснения. В допълнение, нашият екип разбира всички аспекти на данъците, които Ви засягат.
-
Услуги, свързани с ДДС
Сложната система свързана с ДДС в България предполага множество препятствия и предизвикателства по пътя към постигане на данъчна оптимизация, съпроводена с необходимостта от спазване на изискванията за съответствие с приложимото национално и европейско законодателство по отношение на косвените данъци, в частност данък върху добавената стойност (ДДС). Ние Ви предлагаме достъп до екип от опитни данъчни специалисти с дългогодишен международен опит и богата практика при прилагане на тези изисквания. Нашите експерти са на разположение да Ви предоставят пълно съдействие по данъчните въпроси в областта на косвено данъчно облагане.
-
Услуги, свързани с трансферно ценообразуване
Вашата фирма извършва вътрешногрупови трансгранични доставки. Но вашият метод за ценообразуване в разумни граници"" ли е? Отговаряте ли на изискванията на българската данъчна администрация за съпровождаща документация? Трансферното ценообразуване е област която засяга повечето мултинационални компании. Данъчните власти по целия свят се концентрират все повече върху ценообразуването и политиките за трансферно ценообразуване
-
Услуги, свързани с корпоративен данък
Методите за управление и оптимизация на корпоративното облагане, прилагани от нашия данъчен екип, са изградени по начин, който да отговори на множеството изисквания на приложимото законодателство и в частност данъчната администрация. Поради тази причина рискът от неблагоприятен изход при ревизии по Закона за корпоративно подоходно облагане (ЗКПО) и други административни производства, свързани с корпоративния данък, намалява драстично за Вас.
В Грант Торнтон използваме обща одиторска методология в нашата глобална мрежа.
Това означава, че нашите клиенти получават същия доказан, висококачествен подход, където и да са.
Нашата одиторска методология съсредоточава вниманието и усилията ни в тези области на финансовите ви отчети, които водят до най-голям риск. Методологията включва интегрирани процеси за контрол на качеството, в т.ч. политики и процедури за контрол на качеството на ангажимента.
За да прилагаме нашата методология ние сме разработили специални процедури и използваме най-модерни технологии. Ние не се концентрираме върху роботизираната проверка, а по-скоро ви даваме увереност, че извършвате дейността си в съответствие с установените изисквания и ви помагаме да подобрите начина, по който осъществявате бизнеса си - включително системите ви и вътрешния контрол в организацията, управлението на риска и приемането на подходящи счетоводни политики.
Нашият установен одитен процес
Ние прилагаме пет стъпки, които ни помагат бързо да разберем бизнеса ви и да ви предоставим резултатите от извършената работа.
Първи етап: Планиране
На този етап нашите екипи от експерти извършват процедури с цел да получат разбиране за вашите дейности, вътрешен контрол и информационна система. След това ви представяме за съгласуване график за провеждане на одита, който е съобразен с вашите изисквания.
Резултатът: персонализирана стратегия за одит, структурирана съобразно вашата организация.
Втори етап: Оценка на риска
След това използваме натрупаното разбиране за бизнеса ви, за да оценим рисковете, свързани с финансовото отчитане, особено за ключови области на вашия бизнес. Ние идентифицираме проблемите рано, за да имаме време за задълбочен анализ и адекватен отговор.
Трети етап: Оценка на вътрешния контрол
Стриктният вътрешен контрол е в основата на една по-стабилна организация. Когато е възможно, ще тестваме вътрешния ви контрол и ще докладваме резултатите от тестовете. Ако е необходимо, ще предложим мерки за подобрения.
Четвърти етап: Проверка на одита
Нашите екипи използват сложни технологии, включително софтуер за систематизирано обработване на данни, за да анализират вашите салда и транзакции и да подобрят качеството на дейността ви.
Пети етап: Заключителни дейности и докладване
На този етап извършваме допълнителни процедури за проверка, за да осигурим точност и прецизност на работата ни. След това ви помагаме да стигнете от необработените данни до практични решения, които можете бързо да внедрите, за да подобрите вашата организация.